Kavim
Kavim

ahmet ümit

E
efendi zibidi

01.06.2018

7/10

Aslında kurgusal manada çok iyi bir kitaptı; velakin anlatım dili o kadar basitti ki biraz can sıkıcı bir hal aldı. Diyaloglar çok samimiyetsiz ve amatörceydi. Yine de sürükleyici olduğunu söylemem lazım. Bir de kitabın ismi ne alaka?

Baskı: Kavim