
Kavim
ahmet ümit
E
efendi zibidi
01.06.2018
7/10
Aslında kurgusal manada çok iyi bir kitaptı; velakin anlatım dili o kadar basitti ki biraz can sıkıcı bir hal aldı. Diyaloglar çok samimiyetsiz ve amatörceydi. Yine de sürükleyici olduğunu söylemem lazım. Bir de kitabın ismi ne alaka?
Baskı: Kavim