elizabeth elliott
20.05.2016
Hakettiği yorumları almadığını düşündüğüm bir kitap oldu ben çok beğenerek okudum özellikle sonu 👍hayatlarının 5 yıl sonrasını okumak çok keyifliydi
Baskı: Ya Hep Ya Hiç