gena showalter
03.06.2018
Bi yandan konu ve akıcılığını çok beğendim bir yandan da karışık ve gelişen olayları çok yüzeysel buldum. Bu yüzden karar vermek için 2. Ve 3.kitabı da okumalıyım sanırım
Baskı: Kördüğüm (Kördüğüm, #1)