nikolay vasilyeviç gogol
23.11.2013
Fazla okuyanı yoktur , eh okunması için de fazla bir sebep vermiyor açıkçası. Ama üstadın eseri olduğundan saygıyla yaklaşmamak da mümkün değil.
Baskı: Taras Bulba