A
awas

13.02.2017

6/10

Zamanında birini çok sevip ayrıldıysanız, onu hala unutamayıp içinizde saklı kalmış duygularınız varsa kitap tam size göre. Alın okuyun acılara, melankoliye gark olun. Yanında bir de şiir CD si bulunmakta 😊 Bu duygular bana biraz fazla geldi.

Baskı: Derinliğine Kimse Sevgili Olamadı