F
fndkkk

11.11.2014

8/10

çok güzeldi ama sonu bana küçükken dışarıda oynamak için yarım yamalak yaptığımız ödevleri hatırlattı.. yalnız bu kitaptan sonra bide sitrin sarı yada kehribar sarı gibi bişi olsaymış süper olurmuş.. :D

Baskı: Zümrüt Yeşil (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #3)