çok güzeldi ama sonu bana küçükken dışarıda oynamak için yarım yamalak yaptığımız ödevleri hatırlattı..
yalnız bu kitaptan sonra bide sitrin sarı yada kehribar sarı gibi bişi olsaymış süper olurmuş.. :D
Baskı: Zümrüt Yeşil (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #3)