S
sibelmert

11.07.2016

5/10

İkinci kitap çıkmadan ilk kitabı okumayanlardan biri olarak derim ki iyi ki okumamış ve senelerce çıkmasını beklememişim. http://oldgirlsontheblog.blogspot.com.tr/2015/12/nalini-singh-basmelegin-opucugu-lonca.html

Baskı: Başmeleğin Öpücüğü (Lonca Avcısı, #2)