N
nrchn

07.09.2017

9/10

Hem çok sevdim hem çok sinirlendim ,çok da ağladım ama güzel kitaptı.ben ryn'nın yerinde olsam seçimlerinin hiçbirini seçmezdim.

Baskı: En Yakın Arkadaşımın Kızı