B
Busura

03.03.2017

7/10

Aslında güzel bir kitaptı fakat merak ettiğim şey seri mi olacak? Çünkü seri olmayacaksa sonu berbattı. Yani sonunu görünce bunun için mi okudum ben ya oluyor insan.

Baskı: Avcının İntikamı