E
ehlimana

05.03.2017

8/10

Keşke madde madde yazsalardı kitabı. Roman tadında olmuş. Zevkle okudum ama acaba bir şey kaçırdım diye de düşündüm.

Baskı: Yaşamayı Öğrendiğim Gün