ursula k. le guin
08.03.2017
En başından son bölümlere gelene kadar oldukça lezzetli bir akışı vardı benim için fakat kitabın sonu sanki kestirip atılmış gibiydi. Buna rağman oldukça güzeldi. Kesinlikle tavsiye ederim
Baskı: Karanlığın Sol Eli