Theo'ya Mektuplar
Theo'ya Mektuplar

vincent van gogh

E
enuzakada

28.01.2012

8/10

...başlarda sıkıldım , çünkü gençlik yıllarında din okulunda eğitim aldığı dönemlerde yazılmış mektuplarda dinsel saçmalıklara değer veren bir portre çiziyordu...ama sonraki yıllarda tamamen değişmiş ve gerçeği görmüş bir ateistin ruh hali vardı , bu hoşuma gitti..ve dünyayı algılama şekli tamamen renksel, bu çok büyülü bir şeydi , bakışı dünyasal hiçbir rengin farklı tonlarını kaçırmayan bir bakış, hayatındaki herşeyi renklerle anlatıyor ve mektuplarda yer yer filozofça ve edebi çümleler kurmuş , güzel bir kitaptı...

Baskı: Theo'ya Mektuplar