N
nevrotikyazar

13.09.2016

10/10

İkinci kitap,ilk kitaba göre daha profesyoneldi.Zaten kurguya diyecek sözüm yok. Harika bir kitaptı,hani o aksiyonu macerayı bırak komikti de.Lockhart bölümlerine bayıldım,okurken gülümsetiyor insanı.Ama pek sevdiğim söylenemez yine de.Snape'i de sevmeye başladım biraz. Bu kitapta Voldemort'un 16 yaşındaki hali Tom Riddle ile tanışıyoruz. Özgün bir konusu vardı,sürükleyici ve akıcıydı.

Baskı: Harry Potter ve Sırlar Odası (Harry Potter, #2)