
Eleanor & Park
rainbow rowell
10/10
Off ya bu nasıl bir kitaptı .aslında yazar nasıl bir yazardı ki beni benden aldı . Yazarın okudugum ikinci kitabı ve ikisi de güzeldi .ilişkiler kitabını ilk okudum ve yazarın tarzı bu herhalde ,iki karakter arasında hikayeyi paylaştirmak . Park evet evet çok tatlısın ;) biliyoruz ama elanor deli attı beni ,yaşadıkları da zor kızın :( hikaye bi heyecanlanıyor bi duraklıyor gibi geldi orta yerlerde ama okuma hevesini hiç kaçırmadı. Ama sonu beni sinir etmedi desem yalan olur :) gıcık elanor :D
Baskı: Eleanor & Park