A
ANYANKA

21.04.2013

1/10

Nasıl da bir haklı çıkarma çabasıdır. Ve çabalarken battıkça batmaktır. Bir elin parmağını geçmeyen sayıdaki "Yarım Bıraktıklarım" listemde bu kitap da var. Tahammül edemedim okumaya o derece. Bu arada kitabın adına aldanıp Osmanlı döneminde saraydaki harem hayatının kural ve düzenlerinin anlatıldığını sanmayın; "harem aslında iyi ve gerekli bir şeydir" tezi savunulmuş sadece.

Baskı: Sarayda Harem Saray-Kadın-Aşk