S
Sumimasen

19.10.2015

10/10

Harry Potter efsanesi devam ediyor. Enfes, bir çırpıda bitiverecek bir kitaptı.Yine bol bol da güldüm okurken tabi.

Baskı: Harry Potter ve Sırlar Odası (Harry Potter, #2)