İ
İlkind

12.04.2017

7/10

Kardeşlere bayıldım. Birbirlerine sevgilerini gösterme şekillerine, ilgilerine , koruma isteklerine....Ana karakterler için ise bazen sıktıklarını ama genelde iyi aktarıldıklarını düşünüyorum.

Baskı: İskoç Gelini (Highlanders #3)