X
xtina

29.03.2018

8/10

Çok kısa sürede bitti ve basit dilli bir kitaptı. Yine de o kısacık sayfaları okumak hoştu ve sonlara doğru da hüzünlendim. Ayrılıkları sevmiyorum gerçekten. Konu olarak da, yazarın anlatımı da iyi ve akıcıydı. Kafa dağıtmak için güzel bir kitap.

Baskı: Merhaba Hoşça Kal Ve Yaşadığımız Her Şey