
Merhaba Hoşça Kal Ve Yaşadığımız Her Şey
jennifer e. smith
8/10
Çok kısa sürede bitti ve basit dilli bir kitaptı. Yine de o kısacık sayfaları okumak hoştu ve sonlara doğru da hüzünlendim. Ayrılıkları sevmiyorum gerçekten. Konu olarak da, yazarın anlatımı da iyi ve akıcıydı. Kafa dağıtmak için güzel bir kitap.
Baskı: Merhaba Hoşça Kal Ve Yaşadığımız Her Şey