C
chinawoman

20.05.2014

7/10

Kitap hakkında yapılan yorumları okuduğumda niye daha önce keşfetmemişim diye hayıflandım. Kitap elime geçtiğinde de sabırsızlıkla okumaya başladım. Kurgu mükemmeldi kesinlikle. Vampirler, periler, kurt adamlar, uzaylılar dışında tamamen daha farklı bi konuyu ele almış yazar. Hapishane. İlk sayfalar oldukça sıkıcıydı. Yarım bırakmayı bile düşündüm. Devam ettikçe güzelleşmeye anlaşılır olmaya başladı. Ama bişeyler eksikti. Yazar hapishaneyi yetersiz tasvir etmiş bence. Hayalimde canlandıramadım bi turlu. Entrikalar kusursuzdu. Kurgu gerçekten çok ıyıydı ama işleyiş bakımından bence eksikti bişeyler. Yine de okunmaya değer fantastik bir kitaptı..

Baskı: Incarceron (Incarceron, #1)