Kırmızı ve Siyah
Kırmızı ve Siyah

marie henri beyle stendhal, henri beyle stendhal

T
tulin cosgun

04.07.2014

2/10

okudugum kitap sentez yayinlarina ait bir basimdi.sanirim ozet seklinde bir basimda.olaylarin kopuk kopuk olmasi kitabi anlamami ve sevmemi engelledi.klasikler ozet basmak neyin nesi anlamadim.sevmedim kitabi.orjinal ceviri bululup tekrar okumak istiyorum.size de teessuf ederim SENTEZ YAYINLARI.

Baskı: Kırmızı ve Siyah