
Kırmızı ve Siyah
marie henri beyle stendhal, henri beyle stendhal
7/10
Yarım bıraktığım kitaptır.Kitabın sıkıcı olmasının ve kitabı yarıda bırakmamın sorumlusunu çevirideki beceriksizliğinden dolayı Athena Yayınevini görüyorum.İleride daha iyi bir yayın evinden severek okuyabileceğimi kitabın temasından, konusundan ve işlenişinden çıkarabildim..
Baskı: Kırmızı ve Siyah