H
hafize

03.04.2013

9/10

her zaman ki gibi Nora okumak keyifliydi... yorum yapmaya gerek yok... okuyanlar bilir yazarı... okumayanlar da öğrenmek için okusun bence ;)

Baskı: Utangaç Milyoner (MacGregor Ailesi, #9)