B
bey_za

18.01.2016

8/10

Kitapla ilk önce tam bir etkileşime geçemedik, prequel okumak pek adetim değildir. Öhm tabii ki Aiden aşkı için bunu da yaptım; ama aradığımı buldum mu? Cıks. En azından geçmişten bahsederken mavi gözlü dedikçe he kızım anlat ben dinlerim dedim; ama yok. Aradığımı bulamasam da prequel'lere olan bakış açım biraz değişti diyebilirim. Gerçekten iyiydi. Alex'in yaşadığı aksiyona, drama -mı demeli?-, duygulara tanık olmaya değer. Seriye ilk olarak bu kitaptan başlarsanız belki daha iyi bile olabilir. Niiyse, ben gaza geldim gidip birkaç iblisi -yeniden- pıçahlamam lazım. Keyifli okumalar ^-^

Baskı: Daimon (Melez Sözleşmeleri, #0.5)