İ
İlay

15.09.2012

9/10

İlk kitaptan daha da fazla kendine hayran bıraktı. Tasvirler yine harika. Okumuyorsunuz,Hapishane'yi hissediyorsunuz. Kesinlikle tavsiye!

Baskı: Sapphique (Incarceron, #2)