O
ozgevedugme

01.05.2017

9/10

kitaba başlamam ve bitirmem bir oldu gece mümkün olsa uyumadan okumak istedim ama uykuya yenildim maalesef....ilk satırından sonuna kadar herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği bir hikaye....sonu tahmin edilebilir ancak o kadar içten o kadar samimi anlatmış ki Ezgi Durmuş kendinizi alamıyorsunuz okurken....tavsiye ederim zaten çabuk okunur bir kitap, neden bu zamana kadar erteledim okumak için kendime kızdım doğrusu....

Baskı: Ya Da Biz Masal Olsak