F
fndkkk

23.07.2015

6/10

20.bölüme kadar fena değildi ama sonrasında çook sıkıldığım bir kitap oldu..Belki bu türün bana hitap etmemesinden de kaynaklanıyor olabilir.Sonuçta kapak kitap hakkında epeyce bilgi veriyormuş ama ben anlayamamışım.. :( Bunun dışında kitabın yazım tarzını ya da anlatışını sevdim ,Drew'nun esprileri filan hoştu ama son kısımdaki gereksiz uzatmalar çok fazla gözüme battı.Bitirmekte epey zorlandım.

Baskı: Karmakarışık (Tangled, #1)