stephen king
08.01.2015
kingin ilk romanı olması acısından öneöli bence.dili yalın sade su gibi akıyor.ben begendim.tabi ilk olmanın verdiği acemilikler yok değil.kurgu basit yalın tahmin edilebilir.
Baskı: Göz