stephen king
14.02.2013
Stephen King'in ilk romanı olmasına rağmen zevkliydi nasıl bir yazar olacağı belliymiş hayalgücü önplanda gene ben beğendim.Sonlarının bazı yerlerinin abartılı olduğunu düşündüğüm için 1 puan ordan kırdım. :)
Baskı: Göz