G
gaiptekises

28.10.2012

7/10

Kitap gerçekten çok güzeldi. Yani ben hayal gücünü çok sevdim. Oradaki duygular iyi verilmişti. Diğer kitabını sabırsızlıkla bekliyorum.

Baskı: Evrenin Ötesi (Evrenin Ötesi #1)