lou andreas-salome
12.09.2016
Yazarın ilk kitabını okuyuşum ama hayatına baktığımda, o dönemin cesur kadın yazarlarındanmış. Bu kitabında da kadınların okumasını, kendi dönemini ve ilişkileri kısa ama o kadar dolu dolu anlatmış ki...
Baskı: Feniçka