kasey michaels
04.05.2017
Donem havasini hic hissedemedim. Odak noktasi ask degilde dostluk,arkadaslik,guven duymak uzerine olunca fazla duz bir anlatimi olmus. Belki bir parca sıkıcı. Kitaptaki en sevdigim karakter Fitz'di. Onu da cok okuyamadik zaten. Yazik oldu.
Baskı: Sımsıcak (Daughtry Ailesi, #1)