D
denizeliklim

23.07.2014

10/10

Belki de şimdiye kadar okuduğum en güzel kitaptı.Kütüphanemin baş tacıdır.Bütün sayfalarını ezberleyene kadar okumuşumdur onu ve hala okumaktan büyük bir keyif alırım. Kitap hakkı söyleyebileceğim şey;yolun sonu hem hüzünlü hem de heyecanlıdır.Bu kitabı okurken kalbimin durduğunu ve kilitlendiğini hissettim.Bana; hayatta elde etmek istediğimiz her şey için ödememiz gereken bir bedel olduğunu öğretmiştir.

Baskı: Harry Potter ve Ölüm Yadigârları (Harry Potter, #7)