johann wolfgang von goethe
29.07.2013
okuması çok zor bi kitaptı ama yaş ilerledikçe tekrar okunması gerektiğine inanıyorum çünkü her dönemde farklı şeyler çıkarılacak bi kitap.
Baskı: Faust