gayle forman
28.05.2017
Okuduğum en kötü kitap olabilir. Yorumlarına baktığımda çok duygu yüklü olduğunu falan yazmışlar ama bence öyle değildi.Niye okudum bilmiyorum.
Baskı: Eğer Yaşarsam (If I Stay, #1)