G
gmzpnhns

28.05.2017

1/10

Okuduğum en kötü kitap olabilir. Yorumlarına baktığımda çok duygu yüklü olduğunu falan yazmışlar ama bence öyle değildi.Niye okudum bilmiyorum.

Baskı: Eğer Yaşarsam (If I Stay, #1)