franz kafka
06.08.2013
çok özür dilerim yanlış kitaba yorum yapmışım:)yani kitap yarım bırakmayı hiç sevmem mutlaka bşirara bitireceğim ama şuanda beni pek sarmadı:(
Baskı: Şato