Açlık
Açlık

knut hamsun

R
rorschach

12.06.2017

8/10

Okurken sıkılacaksınız, bu doğrudur. Ama kitabı bitirdiğimde 3 gün boyunca bu kitap üzerinde düşündüm. Bir yazarın başından geçenler bu kadar mı doğal ve sade anlatılır... Tavsiye ederim, okuduğum en iyi klasiklerden biriydi.

Baskı: Açlık