josé saramago
04.08.2015
Ben filmini izleyip,kitabını sonra okuyanlardan oldum.Ve keşke kitabı önce okuyup filmi öyle izleseydim dedim.Her şekilde ilginç bir konusu var.Tavsiye ederim.
Baskı: Körlük