H
HoRu-ki

14.06.2017

5/10

Kitap serinin devamı değil, çok ümitlenmeyin yani. Tobias' ın fedakarlık, çömezlik ve eğitmenlik yıllarını anlatıyor. Ama yine de olayları Tobias' ın açısından görmek fena sayılmaz :)

Baskı: Dört (Uyumsuz, #0.1-0.4)