veronica roth
14.06.2017
Kitap serinin devamı değil, çok ümitlenmeyin yani. Tobias' ın fedakarlık, çömezlik ve eğitmenlik yıllarını anlatıyor. Ama yine de olayları Tobias' ın açısından görmek fena sayılmaz :)
Baskı: Dört (Uyumsuz, #0.1-0.4)