patrick ness
01.07.2017
Başta okuyup yarım bıraksam da daha sonra devam ettim.üst kısımda İndie çocukların ve kitapta da bir grup arkadaşın maceralarını okuyorsunuz.Oldukça değişik bir kitaptı.Okuyabilirsiniz.
Baskı: Biz, Ölümlüler