mark twain
13.08.2017
Adem ve Havva'nın hayat hikayeleri çok güzeldi.Ama sonrasındaki bölümlerde çok sıkıldım açıkçası o bölümler bana gereksiz geldi
Baskı: Adem'le Havva'nın Güncesi