M
m3ustn

13.08.2017

7/10

Adem ve Havva'nın hayat hikayeleri çok güzeldi.Ama sonrasındaki bölümlerde çok sıkıldım açıkçası o bölümler bana gereksiz geldi

Baskı: Adem'le Havva'nın Güncesi