M
m3ustn

06.07.2017

8/10

Şizofreni hastası bir kızın gözünden dünya.Onun iyileşme süreci.Çektiği acılar.Güzel bir anlatım ve güzel bir roman.Okumanızı tavsiye ederim.

Baskı: Sana Gül Bahçesi Vadetmedim