
Kralların Çarpışması (Buz ve Ateşin Şarkısı, #2, Kısım 1)
george r. r. martin
8/10
Kitap çok güzel, çevirisi de hoşuma gitti. Özel isimlerin Türkçeye çevrilmesi saçma tabii ki ama ben sevdim. Kışyarı, Nehirova bunlar güzel kelimeler dostlarım gavurca mı okusaydık :D Jon Snow garip geliyor şimdi diziyi izleyenlerden adını duyunca çünkü benim için o conkar :D
Baskı: Kralların Çarpışması (Buz ve Ateşin Şarkısı, #2, Kısım 1)