F
firat

27.02.2013

8/10

Son bölüm diyebileceğim kısım yani sabrina'nın yaralanmasından sonrası hariç beğendim,son kısım böyle havada kalmasaydı puanım 10 olurdu.

Baskı: Güllerin Fısıltısı