teresa medeiros
27.02.2013
Son bölüm diyebileceğim kısım yani sabrina'nın yaralanmasından sonrası hariç beğendim,son kısım böyle havada kalmasaydı puanım 10 olurdu.
Baskı: Güllerin Fısıltısı