stefan zweig
01.11.2018
Diğer Zweig kitaplarıyla kıyaslandığında insanın ağızında sanki buruk bir tat kalıyor keşke bu kitap yarım kalmayıp kendisi tarafından tamamlanabilseydi!
Baskı: Clarissa