L
lady_gargara

23.12.2013

10/10

İnsan okurken sıkılmıyor, sürükleyici olması güzel. Şuralar da boş geçti demiyor insan okurken. Yazarın düşünce tarzı ve olay akışı bu kitabı da kısa sürede okutturuyor. Tavsiye ederim, okumaya değer.

Baskı: Şeytanı Uyandırma (Dave Gurney, #3)