B
betfln

06.07.2015

6/10

İlk kitabı kadar güzel değildi, bir solukta da gitmedi elimde çok süründü açıkçası. Bilmiyorum sevemedim fazla. Ama alınıp okunur mu okunur.

Baskı: Şeytanı Uyandırma (Dave Gurney, #3)