john verdon
06.07.2015
İlk kitabı kadar güzel değildi, bir solukta da gitmedi elimde çok süründü açıkçası. Bilmiyorum sevemedim fazla. Ama alınıp okunur mu okunur.
Baskı: Şeytanı Uyandırma (Dave Gurney, #3)