Savaş ve Barış
Savaş ve Barış

lev nikolayeviç tolstoy

V
veciya

16.05.2012

4/10

güzel bir kitap ama inanınki ben hiç birşey anlamadım. neden diyeceksiniz ,,içieriği o kadarda harkulade değil ama dünya klasikleri arasına girdiği için okumaya çalışıyorum

Baskı: Savaş ve Barış