lev nikolayeviç tolstoy
16.05.2012
güzel bir kitap ama inanınki ben hiç birşey anlamadım. neden diyeceksiniz ,,içieriği o kadarda harkulade değil ama dünya klasikleri arasına girdiği için okumaya çalışıyorum
Baskı: Savaş ve Barış