Ateş Yolu
Ateş Yolu

stephen king

K
khaleesi

22.04.2013

3/10

okumaz olsaydım..Stephen King in en kötü romanı ..bütün kitap boyunca bir olay olsun diye beklediğimi hatırlıyorum keşke yarım bıraksaymışım

Baskı: Ateş Yolu