Y
Yılcan

22.02.2019

10/10

Harika, her zaman en beğendiğim kitaplardan biri olarak kalacak. Gerçi diyalog yerine anlatımın fazla olmasından dolayı ara ara sızlandım ama okumaya değerdi ve kopmak mümkün değildi. İki yerde ise, hıçkıra hıçkıra ağladım. Mutlaka okuyun... :)

Baskı: Gözyaşlarımı Sildiğim Gün