stefan zweig
02.08.2014
Çok beğendim. Akıcı bir kitaptı. Çeviri de gayet iyiydi. Bir subaya platonik aşık olan kötürüm bir kız çerçevesinde gelişen bir kitap.
Baskı: Acımak